محافظ صفحه نمایش فول چسب سامسونگ Galaxy S8 Plus

210,000 تومان

گلس فول چسب، مقاوم در برابر ضربه و خط و خش و عدم تاثیر در کیفیت و وضوح تصاویر

مناسب برای گوشی Samsung galaxy S8 plus

 

موجود

قیمت گلس 3d گوشی s8 plus
محافظ صفحه نمایش فول چسب سامسونگ Galaxy S8 Plus

210,000 تومان

یک گلس یا محافظ صفحه نمایش گوشی خوب چه ویژگی‌هایی‌ باید داشته باشد؟

مهم‌ترین ویژگی‌ آن این است که از نمایشگر پشتیبانی کند مثلاً:

یک گلس خوب حتما باید شفاف باشد.

انعکاس نور خوبی داشته باشد و اختلالی در نور صفحه نمایشگر ایجاد نکند. همچنین باید بتواند وضوح نمایشگر را نیز به خوبی نشان دهد.

باید در برابر نور خورشید بتواند تصاویر صفحه نمایش را به خوبی نشان دهد.

مهم‌تر از همه اینکه در برابر صدمه و آسیب و همچنین افتادن از ارتفاع مقاوم باشد.

دقت کنید که پوشش کل نمایشگر با گلس از دیگر موارد مورد انتظار از یک گلس خوب محسوب می‌شود.

انواع گلس از لحاظ جنس

دو نوع گلس یا صفحه نمایش در بازار وجود دارد: پلاستیکی و شیشه‌ای. اگر تا به حال خریدی در این زمینه انجام داده باشید مشاهده کرده‌اید که گلس‌های پلاستیکی به مراتب ارزان‌تر از گلس‌های شیشه‌ای هستند. گلس‌های شیشه‌ای که به طور دقیق‌تر از شیشه‌ی حرارت‌دیده (Temper Glass) ساخته شده‌اند در مقابل خراش و ضربه مقاومت بیشتری به نسبت گلس‌های پلاستیکی دارند .

انواع محافظ صفحه از لحاظ کارآیی

محافظ‌ های معمولی

این محافظ‌ها که دو نوع مات و براق دارند، فقط در مقابل خط و خش از صفحۀ گوشی یا تبلت محافظت می‌کنند. انواع ارزان آنها ضخیم بوده و از جنس سیلیکون ساخته شده‌اند؛ به همین دلیل روی حالت لمسی صفحه اثر می‌گذارند و حساسیت آن را کم می‌کنند. انواع براق آن نیز معمولاً چربی و اثر انگشت را جذب کرده و همیشه ظاهر کثیفی دارند.

محافظ‌های ضد تشعشع و بازتاب نور

(Anti Glare) همان‌طور که از اسم آنها معلوم است، این محافظ‌ها جلوی بازتاب نورهای شدید مانند آفتاب را می‌گیرند و به شما اجازه می‌دهند حتی در روشن‌ترین فضا هم جزئیات نمایش‌ داده شدۀ تصویر را به خوبی مشاهده کنید.

محافظ‌های ضد اثر انگشت

(Fingerprint Proof) شاید برای بعضی از افراد چندان مهم نباشد، اما کسانی هستند که نسبت به اثر انگشت باقی مانده روی صفحۀ گوشی حساس هستند. این افراد یا باید همیشه پارچۀ مناسبی برای تمیز کردن صفحه در جیب‌شان داشته باشند یا اینکه از محافظ‌ صفحه‌ای استفاده کنند که چربی و اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند.

توصیه‌هایی که باید در مورد خرید یک گلس محافظ صفحه نمایش موبایل در نظر بگیرید

حالا که با انواع محافظ نمایشگر آشنا شده‌اید خوب است به این نکته نیز اشاره کنیم که در موقع خرید یک محافظ یا گلس مناسب برای گوشی خود باید نکاتی را در نظر بگیرید:

  • یکی از موارد مهم این است که حتی‌المقدور از گلس‌های ۳D استفاده نکنید. این گلس‌ها قیمت بالایی دارند و البته نمیتوانند محافظت خوبی را از صفحه نمایش به عمل آورند.
  • به لبه‌های گلس دقت کنید. این لبه‌ها باید تا لبه‌های گوشی امتداد داشته باشند، چراکه در غیر این صورت کناره‌های نمایشگر یا لبه ممکن است در معرض آسیب بیشتری باشند.

محافظ صفحه نمایش ۲D دو بعدی

یکی دیگر از انواع گلس محافظ صفحه نمایش گوشی ها در بازار، گلس‌های دو بعدی یا ۲D هستند. این گلس‌ها از سطح مسطح و صافی برخوردارند و کل نمایشگر را پوشش خواهند داد. گفتنی است که معمولاً از این گلس‌ها در گوشی‌های آیفون و سامسونگ استفاده می‌شود.

مشخصات گلس گوشی سامسونگ S8 PLUS

  • مقاوم در برابر ضربه:دارد
  • جلوگیری از انعکاس نور:دارد
  • جلوگیری از ایجاد خط و خش:دارد

 

نوع

گلس فول چسب

سازگار با

Samsung galaxy S8 plus

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ صفحه نمایش فول چسب سامسونگ Galaxy S8 Plus”