آداپتور اصلی Samsung Galaxy Note 10 plus

350,000 تومان

آداپتور اصلی Samsung galaxy Note 10 Plus با خروجی type-c با قابلیت فست شارژ دارای یک هفته مهلت تست.

ناموجود

آداپتور شارژر سامسونگ اصلی Samsung Galaxy Note 10 plus

مناسب برای گوشی های نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس، A70 و دیگر گوشی های جدید سامسونگ

آداپتور شارژر سامسونگ همه گوشی های سامسونگ با قابلیت Fast Charging و پورت میکرو USB را شارژ می کند. کیفیت این شارژر با شارژر های داخل جعبه اصلی گوشی سامسونگ  هیچ تفاوتی ندارد.
جریان خروجی این شارژر ۲۰۰۰ میلی آمپر(۲آمپر) می باشد و طول کابل آن نیز ۱متر است. کابل اتصال آداپتور شارژر به گوشی به صورت جداگانه نیز قابلیت استفاده برای کابل دیتا از گوشی به لپ تاپ یا کامپیوتر به گوشی را نیز دارا می باشد. این شارژر توسط سایت بابافون عرضه می گردد و این سایت اورجینال بودن و کیفیت بسیار عالی آن را برای شما تضمین می کند.
درضمن توصیه می شود جهت افزایش طول عمر باتری گوشی فقط شارژر های اصلی را بخرید.

سوپر فست شارژ

آداپتور اصلی سامسونگ با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی فست شارژ ، از Power Delivery (PD) برای ارائه بهترین شارژ ممکن استفاده می کند. هر دستگاه PD ، از جمله Galaxy Note10 ، می تواند تا ۲۵W شارژ کند.

شارژر Super Fast Charge حداکثر به ۳ آمپر نیز می رسد و آن را در اختیار شما قرار می دهد تا گوشی شما با سرعتی سریعتر از شارژر استاندارد ۱A یا ۷۰۰mA  شارژ کند.

ساده ترین روش تشخیص شارژر اصلی

این روش خیلی ساده است بنابراین در هنگام خرید شارژر از فروشگاه های گوشی موبایل می کنید و یا قصد خرید آنلاین شارژر از فروشگاه های اینترنتی را دارید به ویژه فروشگاه هایی که ۱۰۰% قابل اطمینان نیستند، باید مطمئن شوید که شارژر اصلی است یا تقلبی، برای این کار کد کیو آر QR روی شارژر را اسکن کرده تا شماره سریال مخصوص آن شارژر را به شما بگوید. این کد معمولا روی شارژرهای جدید وجود دارد، شرکت سازنده این کد که در واقع یک کد اختصاصی می باشد را روی هر شارژری قرار می دهد تا مشتری را در یافتن شارژر اصلی کمک کند.

پس چیزی که به آن نیاز دارید دانلود برنامه ایی برای خواندن کد QR برای این کار است. برنامه QR Code Reader برای اسکن کردن مناسب است، بعد از اجرای برنامه و باز کردن دوربین گوشی جهت خواندن کد کیو آر QR، سریع دوربین را روی کد QR ای که روی شارژر حک شده بگیرید، این کد در شارژرهای سامسونگ به صورت یک برچسب قرار گرفته اند اما در شارژر هواوی این کد جلوی شارژر به صورت چاپی قرار گرفته است.

بعد از اینکه برنامه کد را می خواند و توضیحات روی کد را ترجمه می کند و همچنین کدی تشکیل شده از یکسری عدد و حروف را  نمایش می دهد که در واقع کد شناسایی شارژر است، بعد از این مرجله روی کلید Web search بزنید تا نتایج جستجو فروشگاه های الکترونیکی مانند آمازون را نمایش دهد، حالا شارژرهایی مطابق با همان کد را ملاحظه می کنید.

مشخصات دقیق آداپتور

آمپر خروجی (OUTPUT A) :۲۰۰۰ میلی آمپر(mA) یا ۲.۰ آمپر (A)
ولتاژ خروجی (OUTPUT V) :۵.۰ ولت DC
ولتاژ ورودی (INPUT V) :۱۰۰-۲۴۰ ولت AC
آمپر ورودی (INPUT A) :۰.۳۵ آمپر
فرکانس ورودی (INPUT Hz) :۵۰-۶۰ هرتز (Hz)
دارای کابل جداگانه :
استفاده کابل به صورت جداگانه (DATA USB) :
طول کابل :۱ متر
گوشی های سازگار :کلیه گوشی ها و تبلت های سامسونگ با پورت میکروUSB
کیفیت :اصلی (Original)
fast charge | شارژ سریع :
نام محصول

آداپتور سامسونگ گلکسی note 10 plus

درگاه خروجی

type-c

ولتاژ

25 وات

رنگ

مشکی, سفید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آداپتور اصلی Samsung Galaxy Note 10 plus”