مبدل Micro Usb به Type-C گوشی Samsung A8 Plus

50,000 تومان

مبدل شارژر Micro usb به Type-c در دو رنگ مشکی و سفید.مناسب انواع گوشی های دارای درگاه  type-c

همراه با یک هفته مهلت تست 

پاک کردن
قیمت مبدل تایپ سی گوشی a8 plus
مبدل Micro Usb به Type-C گوشی Samsung A8 Plus
شناسه محصول: نامعلوم دسته:

مبدل تایپ-سی سامسونگ

OTG ها نسل جدید ارتباطات هستند که بوسیله آنها می توانید فلش مموری، هاب و یا سایر وسایل دارای پورت USB را به گوشی خود وصل کرده و اطلاعات درون آن را وارد گوشی کنید و بلعکس. برای همین منظور دیگر نیاز نیست تا بوسیله کابل گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید تا اطلاعات داخل گوشی را به آن منتقل کنید. به این صورت در زمان هم صرفه جویی می شود.

این موضوع خصوصا هنگامی اهمیت پیدا می کند که مثلا شما در سفر باشید و متوجه پر شدن حافظه گوشی خود شوید. به دلیل در دسترس نبودن کامپیوتر، شما مجبور می شوید اطلاعاتی را که نیاز دارید حذف کنید یا اینکه از عکس یا فیلم گرفتن به دلیل پر بودن ظرفیت حافظه گوشی خود منصرف شوید. بوسیله این دستگاه کوچک و یک فلش شما به راحتی میتوانید این مشکل را حل کنید!

آداپتور OTG سامسونگ مبدل USB Type-C به USB و جزو لوازم جانبی اصلی شرکت سامسونگ است که اجازه می دهد تا دستگاه دارای پورت USB را مستقیما به گوشی های دارای پورت تایپ سی مانند S8 و S8 Plus متصل نمایید و برای جابجایی اطلاعات و یا شارژ از طریق دستگاه های دارای پورت یو اس بی استفاده نمایید.

 

  • بسیار سبک و کم حجم
  • کیفیت بالا در ساخت
  • تبدیل USB-C Male به USB-A Female
  • امکان استفاده به عنوان رابط شارژ و انتقال داده

با استفاده از این مبدل می‌توانید درگاه USB Type-C روی گوشی موبایل خود را به یک درگاه microUSB تبدیل کنید و از کار کردن با آن لذت بیشتری ببرید. طول این محصول ۱۸ میلی‌متر و عرض آن ۱۳ میلی‌متر است. این محصول وزن بسیار کمی دارد و ضخامت آن تنها ۶.۶ میلی‌متر است. ابعاد این مبدل بسیار کوچک است و در زمان‌هایی که از آن استفاده نمی‌کنید باید حواستان جمع باشد که گم نشود.

مدل ۳۰۱۵۴ از سری مبدل‌های یوگرین بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS و مقاوم در برابر خط و خش دارند. در یک سمت این مبدل یک کانکتور USB Type-C قرار دارد. همچنین در سمت دیگر آن یک کانکتور microUSB قرار گرفته که درپوشی پلاستیکی دارد و از ورود گرد و غبار به داخل بدنه‌ جلوگیری می‌کند. این محصول قابلیت شارژ باتری و انتقال اطلاعات را برای شما فراهم می‌کند. در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از آن اطلاعات را میان دستگاه‌های مجهز به این کانکتورها انتقال دهید. همچنین در صورت نیاز باتری دستگاه‌های مجهز به درگاه microUSB یا USB Type-C خود را شارژ کنید.

ابعاد: ۶.۶ × ۱۳ × ۱۸ میلی‌متر

نوع کانکتور: USB-C
نوع درگاه: microUSB
سازگار با: انواع دستگاه های مجهز به درگاه USB-C
جنس: پلاستیک ABS
قابلیت انتقال اطلاعات و شارژ

موارد استفاده از مبدل OTG تایپ سی اصلی

در استفاده از لوازمی مثل :

انواع کیبرد های USB، انواع رم ریدر ها ، اتصال پرینتر (برای برخی از گوشی های هواوی و سامسونگ) و …

در بعضی از مواقع میتوان از OTG به عنوان پاور بانک هم استفاده کرد.

پورت Type-C چیست ؟

این پورت برای گوشی های نسل جدید طراحی شده است که مثل پورت های قدیمی گوشی های اندروید حتما نیازی نیست از یک سمت شارژر را متصل نمائید ، سرعت انتقال داده ها هم در این پورت افزایش یافته است تا ۳ گیگابیت بر ثانیه

. گوشی های S8 سامسونگ ، پیکسل گوگل و …از این پورت برخوردار میباشند .

نام محصول

مبدل Micro Usb to Type_c

رنگ

مشکی, سفید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مبدل Micro Usb به Type-C گوشی Samsung A8 Plus”