امروزه با گسترش علم، گوشی­های هوشمند هم گسترش چشمگیر پیدا کرده­اند و این گوشی­ها در برندهای متفاوت وجود دارند. اغلب گوشی­های هوشمند بدنه و سطوح حساسی دارند و در اثر برخورد با وسیله­ای سنگین یا افتادن از فاصله­ای هر چند کوتاه احتمال شکستگی و یا خراشیدگی بدنه­ی آن­ها وجود دارد. از آن­جایی که حفظ بدنه­ی گوشی همراه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هم­چنین در صورت شکستن آن­ها هزینه­های بسیار بالایی صرف تعمیر آن­ها وجود دارد ، توصیه می­شود همواره برای گوشی خود از محافظ استفاده کنیم تا خطر شکستن آن را پایین بیاوریم.

در این مقاله به معرفی محافظ یا قاب گوشی پرداخته و قابsamsung a70  را مورد بررسی قرار میدهیم.

محافظ گوشی یا  بک کاور گوشی

محافظ برای بدنه­ی گوشی که امروزه تحت عنوان قاب شناخته می­شوند ، در واقع مانند لباسی برای گوشی شما می­باشد که از تمام قسمت بدنه­ی گوشی شما محافظت می­کند. همچنین برای زیبایی و شیک بودن گوشی هم از آن استفاده می­کنند. این محافظ ها در انواع و طرح های مختلف با ویژگی­های متفاوت وجود دارند که در ادامه به بررسی آن­ها می­پردازیم.

قاب برای گوشی در انواع مختلف زیر وجود دارد

بامپر: فقط قسمت دور گوشی را پوشش می­دهد. البته بعضی از آن­ها پشت گوشی را هم می­پوشانند.

کاور:کاورها همگی هم قسمت پشت و هم قسمت دور گوشی را می­پوشانند و از این لحاظ نسبت به بامپرها محافظت بیشتری از گوشی به عمل می­ آورند. این قاب­ها در طرح­ها، جنس­ها، رنگ­های مختلف برای هر مدل گوشی وجود دارند.

کیف گوشی: کیف­ها اغلب کل گوشی حتی صفحه نمایش آن را نیز را پوشش می­دهند و موقع استفاده از گوشی در آن را برداشته و به راحتی از گوشی استفاده می­کنیم. کیف­ها از این لحاظ محافظت بیشتری نسبت به بامپر و قاب از گوشی می­کنند ، زیرا همزمان از دور گوشی، پشت گوشی و صفحه ­نمایش گوشی محافظت می­کنند.این کیف­ها در جنس­های مختلف چرم، فوم و.. و در اندازه­ها و طرح­های مختلف وجود دارند.

ویژگی­های کاور گوشی Samsung a70:

در جنس­های مختلف پلاستیکی و ژله­ای و سیلیکونی هستند.

در رنگ­ بندی و طرح بندی های بسیار متفاوت بوده و همچنین مدل­های مات و براق آن­ها نیز وجود دارد.

ابعاد آن­ها متناسب با ابعاد گوشی Samsung a70 بوده و بستگی به جنس آن و ضخامت لایه­ی بیرونی قاب اندازه­ی قاب تا حد ناچیزی بزرگتر از ابعاد و اندازه­ی گوشی در نظر گرفته می­شود تا گوشی به راحتی در آن قرار بگیرد.( ابعاد گوشی  Samsung a70: 164.2 در ۷۶.۷ در ۷.۹ میلی متر)

در وزن­های متفاوت وجود دارد و این وزن بستگی به جنس استفاده شده در ساخت قاب برمی­گردد.

با توجه به جنس آن در قیمت­های متفاوت به فروش می­رسد.

بعضی از این قاب­ها قسمتی جدا برای پوشاندن دوربین و سنسور گوشی را دارند.

برندهای معتبر در خرید قاب برای Samsung a70:

برخی از برندهای معتبر و خوب در زمینه­ی تولید قاب برای گوشی­های سامسونگ مخصوصا Samsung a70 عبارتند از: برند نیلکین، آی فیس، اسپیگن، ایکس لول از برندهایی هستند که قاب­های متنوعی برای گوشی Samsung a70 عرضه می­کنند . مناسب ترین و بهترین قاب­ها برای گوشی Samsung a70  خود را می­توانید از این برندها جستجو کنید.

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بک کاور طرحدار گوشی Samsung Galaxy A70”