گلس شیشه ایی صفحه نمایش Samsung Galaxy A2 Core

تماس بگیرید

محافظ صفحه نمایش شیشه ای ، ضد خط و خش بدون تاثیر در عملکرد و حساسیت صفحه نمایش 

مناسب برای گوشی سامسونگ  (Galaxy A2 Core (2019

محافظ صفحه نمایش گلس مدل تمام صفحه و تمام چسب مناسب برای گوشی موبایل گلکسی سامسونگ ای تو کور Samsung Galaxy A2 Core همراه با بهترین کیفیت در بازار موجود در فروشگاه اینترنتی بابافون گلس تمام صفحه سامسونگ A2 Core گلس های محافظ صفحه با پوشش روی نمایشگر گوشی هوشمند، مانع آسیب صفحه می شوند.

به همین دلیل محافظ صفحه ها اهمیت بالایی دارند. یکی از انواع گلس های محافظ که در برابر خط و خراش، ضربه و شوک ناشی از ضربه صفحه نمایش گوشی را ایمن نگه می دارد، مدل Full Glass Screen Protector A2 Core است که با پوشش کامل نمایشگر گوشی مانع آسیب آن می شود. این محافظ صفحه با سختی بالا از خط و خراش روی نمایشگر گوشی جلوگیری می کند.

مقاوم در برابر خط و خراش گلس محافظ A2 Core مقاومت بالایی در برابر خط و خراش داشته باشد. بنابراین در صورتی که گوشی در کیف کاربران در مجاورت کلید، سکه و سایر اجسان تیز و فلزی قرار بگیرد، آسیبی به صفحه نمایش گوشی وارد نخواهد شد و کاربران می توانند نسبت به سلامتی صفحه نمایش گوشی خود A2 Core مطمئن باشند. نصب آسان سهولت در نصب گلس باعث شده است حباب و هوا زیر گلس جمع نشود و وضوح تصویر کاهش پیدا نکند. کاربران می توانند بدون نگرانی، گلس را باکیفیت بالا روی صفحه نصب کنند. حفظ شفافیت و وضوح تصویر گلس A2 Core شفافیت و کیفیت بسیار خوبی دارد که باعث می شود پس از نصب آن روی گوشی هوشمند، کیفیت تصویر گوشی کاهش پیدا نکند.

این محافظ صفحه نمایش ،به طور کامل نمایشگر گوشیتان  را می پوشاند.میزان سختی این محافظ برابر ۹H بوده و به همین دلیل در برابر برخورد با اجسام تیز(چاقو،تیغ و …)مقاوم بوده و دچار خط و خش نمی گردد.

در این محافظ محل قرارگیری دوربین و سنسورها با دقت اندازه‌گیری شده و برش خورده است و به خوبی کار می کنند.وضوح و حساسیت محافظ صفحه نمایش شیشه ای خمیده بالا بوده و  کاهشی را در حساسیت لمس و کیفیت نمایشگر پس از نصب احساس نخواهید کرد.قابلیت نصب آسان و بدون حباب نیز از نقاط مثبت این محافظ می باشد چراکه کافیست تنها محافظ شیشه ای را منطبق بر نمایشگر قرار داده و آن را نصب کنید.این گلس تمام صفحه و قسمت خمیدگی گوشی سامسونگ آ۲ کور را نیز پوشش می دهد و کاملا منطبق با نمایشگر آن می باشد.

این گلس Samsung A2 Core (محافظ صفحه نمایش) تمام چسب بوده یعنی تمام سطح محافظ صفحه نمایش بر روی نمایشگر می چسبد و این خصیصه خود باعث می شود این محافظ همانند سایر محافظ های تمام صفحه که اصطلاحا دور چسب هستند به سادگی و آسانی از روی گوشی برداشته نشود و چسبندگی و جنس آن به قدری خوب است که حس یک محافظ همه چی تمام را پس از نصب به کاربر القا کرده و بر نگرانی اش از آسیب نمایشگر گوشی موبایلش در برابر ضربه و خط و خش پایان می دهد.

ضد لک و اثر انگشت

یکی از مواردی که بسیار مورد توجه کاربران میباشد به جاماندن اثر انگشت و لک بر روی محافظ میباشد ولی در مورد محافظ صفحه نمایش Samsung Galaxy A2 Core میتوانیم این اطمینان را به شما دهیم که این محافظ به هیچ عنوان اثر انگشت و لک را جذب نمیکند و احیانا در صورت کثیف شدن به هر دلیلی میتوانید آن را به راحتی تمیز کنید.

ضد خراشیدگی:

پس از قرار دادن این محافظ بر روی صفحه نمایش گوشی خود در صورتیکه گوشی در مجاورت لوازم تیز و سخت قرار بگیرد صدمه ای به  محافظ و صفحه نمایش گوشی وارد نمیشود و میتوانید همیشه با خیال راحت و اطمینان بیشتر از گوشی موبایل خود استفاده کنید.ناگفته نماند که این محصول بازتاب نور بسیار کمی دارد و هنگام استفاده باعث خستگی چشم و یا تضعیف کیفیت تصویر نمی شود.

حفظ شفافیت و وضوح تصویر

گلس A2 Core شفافیت و کیفیت بسیار خوبی دارد که باعث می شود پس از نصب آن روی گوشی هوشمند، کیفیت تصویر گوشی کاهش پیدا نکند. بنابراین شفافیت و وضوح تصویر به طور کامل حفظ می شود و کاربران می توانند همه جزییات تصاویر، فیلم ها و… را به خوبی  و بدون کاهش کیفیت مشاهده کنند.

ویژگی ها :

  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • ضخامت بسیار کم
  • دارای لبه های خمیده و نرم
  • برش بسیار دقیق و کاملا منطبق بر گوشی
  • مقاومت و جذب ضربه ی بالا

 

نوع

گلس شیشه ایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلس شیشه ایی صفحه نمایش Samsung Galaxy A2 Core”