محافظ شیشه دوربین Samsung galaxy A10s

تماس بگیرید

محافظ شیشه دوربین Samsung galaxy A10s ،محافظت از شیشه دوربین گوشی در مقابل خط و خش 

تضمین کیفیت و ارسال سریع

محافظ شیشه دوربین Samsung Galaxy A10s

در عصر امروز انواع محافظ برای گوشی های موبایل روانه بازار شده است، اما به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین محافظ ها، محافظ لنز دوربین برای گوشی هایی می باشد که دارای دوربین هایی با لنز برجسته تر از سطح خود موبایل هستند. دوربین گوشی ها بسیار آسیب پذیر و حساس است و از آن جایی که لنز دوربین ها برآمده ساخته می شوند اولین نقطه ای از گوشی که در معرض خطر برخورد با زمین قرار دارد دوربین آن هاست.

کاورهای مخصوص پشت گوشی تا حدی میتوانند از لنز دوربین گوشی شما محافظت کنند، اما محافظ های لنز به طور کامل خواسته شما را برآورده میکنند. و به دلیل این محافظ لنز دوربین از جنس شیشه ای با کیفیت است از دوربین گوشیتان در برابر ضربات و خط و خش محافظت می کند.ابعاد و اندازه ی این محافظ کاملا مناسب لنز دوربین گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A10S می باشد.

محافظ لنز دوربین

در طی سال‌ها شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند از انواع برندها همواره به فکر بهبود دوربین بوده‌اند. الان عموم کاربران می‌توانند تصاویری با کیفیت و  خوب مناسب با گوشی هوشمند خود بگیرند. با این حال مسئله‌ای که موجب نگرانی هر شخصی که گوشی هوشمند دارد می‌شود، امنیت پایین این گوشی ها است.

در بسیاری از موارد لنز دوربین گوشی آسیب‌پذیرترین بخش‌ آن شمرده می‌شود، به طوری که ضربه‌های نه چندان شدید هم ممکن است موجب از کار افتادن و شکستن لنز دوربین گوشی شود. از طرف دیگر طراحی برجسته دوربین گوشی نسبت به سطح پشتی، شیشه لنز را مستعد دریافت خط و خش و انواع ساییدگی‌ها در طول زمان می‌کند.

همین مشکلات لنز دوربین گوشی سامسونگ A20 را نیز در معرض خطر قرار می‌دهد. بنابراین بهتر است از ابزارهای محافظتی برای حفظ ایمنی این بخش استفاده نمود. یکی از گزینه‌های ایده‌آل و کاربردی که در فهرست خرید لوازم جانبی A20 ، به چشم می‌خورد، گلس محافظ لنز دوربین سامسونگ گلکسی A20 خوانده می‌شود.

ویژگی‌های گلس لنز دوربین سامسونگ Galaxy A10s:

از چند نظر می‌توان گفت که محافظ لنز دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A10 مدل گلس، نسبت به نوع پلاستیکی و منعطف آن کاربردی‌تر است. یکی از این موارد شیشه‌ای بودن این محافظ لنز دوربین است. بدون شک گلس لنز دوربین گوشی سامسونگ A10s ، در برابر آسیب‌هایی مثل ضربه‌های نسبتا شدید، خراش و ساییدگی مقاوم‌تر خواهد بود. چرا که این گلس لنز دوربین Galaxy A10s از ضریب سختی ۹H برخوردار بوده و عدد معقولی برای ایمن نگه داشتن آن خوانده می‌شود.

با این حال می‌توان گفت که این گلس لنز گوشی، می تواند وضوح دوربین را تا ۹۹.۹% حفظ کرده و تاثیر منفی بسیار ناچیزی را بر شفافیت تصاویر دوربین داشته باشد. همچنین این محافظ لنز Samsung Galaxy A10s، مقاومت قابل قبولی برابر لکه و اثرانگشت دارد.

از ویژگی‌های دیگر این محافظ لنز دوربین Samsung A10s، قابلیت نصب آسان آن است. این مزیت به طوری است که شخص می‌تواند بدون نیاز به توانایی فنی خاصی، گلس دوربین را خودش روی گوشی نصب کند. همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالای این گلس باعث محبوبیت آن شده است.

نام محصول

محافظ شیشه دوربین

سازگار با

Samsung galaxy A10s

ویژگی

محافظت از دوربین گوشی در مقابل خط و خش و ضربه

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ شیشه دوربین Samsung galaxy A10s”