آداپتور اصلی Samsung Galaxy A10s

250,000 تومان

  • کیفیت : اصلی
  • ولتاژ ورودی : 100-240 ولت
  • ولتاژ خروجی : 5 ولت
  • توان : 15 وات
  • مهلت تست : 30 روز
  • رنگ : مشکی- سفید 
پاک کردن
قیمت آداپتور اصلی Samsung Galaxy A10s
آداپتور اصلی Samsung Galaxy A10s

آداپتور اصلی Samsung Galaxy A10s

توصیه ما برای شما استفاده از آداپتور شارژ اصلی سامسونگ است. شارژر یکی از مهم‌ترین قسمت های هر گوشی است که در میزان عمر مفید باتری بسیار تاثیر گذار می باشد.

استفاده از یک شارژر بی کیفیت و نامرغوب می تواند آسیب های جبران ناپذیر و جدی را به گوشی شما وارد کند.

آداپتور اصلی Samsung Galaxy A10s با در نظر گرفتن آمپر گوشی ها و نیز استاندار های موجود طراحی شده اند که انرژی مورد نیاز باتری را در زمان کوتاهی تامین می کنند.
بنابراین بابت صدمه دیدن باتری گوشی خود نگران نباشید چرا که استاندارد های لازم در ساخت این محصول رعایت شده است.

آداپتور شارژر اصلی سامسونگ A10s (شارژر بدون کابل)  که کلیه گوشی ها و تبلت های سامسونگ با پورت میکرو USB را شارژ می کند. شایان ذکر است کیفیت این آداپتور با آداپتورهای داخل بسته بندی های گوشی های سامسونگ هیچ تفاوتی ندارد.
جریان خروجی این آداپتور ۲۰۰۰ میلی آمپر(۲آمپر) می باشد و فاقد کابل داخل بسته بندی می باشد. این آداپتور توسط سایت سون موبایل عرضه می گردد و این سایت اورجینال بودن و کیفیت بسیار عالی آن را تایید و تضمین می کند.

قطعا میدانید که بعد از باطری مهم ترین جز گوشی ها شارژر های آنهاست. استفاده از شارژر بی کیفیت و ارزان قیمت که این روزها در بازار به وفور یافت می شود، قطعاً در بلند مدت به باتری و مدارهای داخلی تلفن همراه آسیب جدی می زنند.گوشی های موبایل امروزی از باطری های خاصی بهره می‌برند که جنس آن ها لیتیوم یونی است و قابلیت شارژ مجدد دارند. یعنی شما می‌توانید باتری گوشی خود را با اتصال به برق شارژ کرده و سپس تا مدت زمان مشخصی از گوشی بدون نیاز به اتصال مستقیم برق استفاده کنید تا شارژ باطری آن خالی شود.
هر شارژی که بتواند گوشی شما را شارژ کند و استفاده از آن هیچ آسیبی به سلامتی باتری گوشی شما وارد نمی‌کند و استاندارد مربوط به گوشی شما را داشته باشد و ولتاژ مناسب را تامین کند برای گوشی شما مناسب است. توصیه می شود برای افزایش طول عمر گوشی و باطری تلفن همراهتان فقط از شارژر های اصلی استفاده نمایید.
سون موبایل دقیقا با توجه به ولتاژ مناسب و استاندارد گوشی شما، بهترین و مناسب ترین شارژر های اصلی را برای مدل های مختلف گوشی عرضه می کند. پس با اطمینان کامل شارژر های معرفی شده از سوی این فورشگاه را خریداری نمایید و با خیال آسوده از گوشی خود استفاده کنید.

ویژگی های آداپتور اصلی Samsung Galaxy A10s

  • ولتاژ این شارژر ۲ تا ۵ ولت است.
  • طول کابل این شارژر ۱ متر است.
  • ساخت خود شرکت  Samsung می باشد.
  • سبک وزن است و در عین حال بسیار با کیفیت می باشد.
  • یک شارژر USB کم حجم است که بسیار مناسب برای استفاده در سفر می باشد.

نام محصول

آداپتور اورجینال سامسونگ

سازگار با

Samsung Galaxy A10s

رنگ

سفید, مشکی

رنگ

سفید, مشکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آداپتور اصلی Samsung Galaxy A10s”