هدفون بلوتوث SODO MH1

تماس بگیرید

هدفون بلوتوث دار و اسپیکردار SODO MH1 با طراحی زیبا ،بسیار سبک و با کیفیت.

دسته:

هدفون بی سیم MH1 محصولی از شرکت معروف SODO است که در هر دو حالت بی سیم و با سیم قابل استفاده میباشد.نحوه ی اتصال این هدفون بطور معمول از طریق بلوتوث با فرکانسی برابر ۲-۲۰۰۰۰ هرتز است که علاوه بر بلوتوث دارای قابلیت ها و روش های اتصال دیگری مثل کابل AUX ،کارت حافظه(میکرو SD با حداکثر حجم ۳۲ گیگا بایت)،رادیو FM استریو و توانایی NFC است که با میکروفون HD میتوان از آن استفاده کرد. جنس بدنه آن پلاستیک با کیفیت و در طراحی گوشی ها از چرم مصنوعی استفاده شده که ضد آب و ضد عرق است.

دکمه هایی روی گوشی چپ آن قرار داده شده که از طریق آنها میتوان کنترل موسیقی، تنظیم ولوم و تغییر حالت پخش رو به دست گرفت و همچنین خاموش و روشن کردن هدفون .

هدفون MH1 در حقیقت میتواند تبدیل به یک اسپیکر قوی نیز بشود.تنها با چرخاندن گوشی های هدفون آن را تبدیل به یک اسپیکر با کیفیت صدایی بسیار عالی همراه با بیس قوی میکنید.شما با انتخاب این محصول در حقیقت یک هدفون،یک هدست و یک اسپیکر با کیفیت دارید .

نوع باتری به کار رفته برای این محصول لیتیوم-یون با ظرفیتی معادل ۴۵۰ میلی آمپر میباشدکه هدفون در مدت زمان دو ساعت بطور کامل شارژ میشود.شارژدهی تقریبی آن بستگی به نوع استفاده از ۳.۵ تا ۸ ساعت است.

وزن25 گرم
نوع اتصال

بی سیم و باسیم

مدت زمان شارژدهی

up to: 3.5 – 8h

بلوتوث

دارد

رنگ

مشکی, نقره ای, صورتی, طلایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بلوتوث SODO MH1”