هدفون بی سیم سامسونگ samsung -B77

تماس بگیرید

هدفون بلوتوث دار samsung مدل B77 قابل اتصال به انواع دستگاه های هوشمند از طریق بلوتوث و کابل AUX.

هدفون بلوتوث دار samsung با کیفیت بالا از جمله هدفون های بلوتوثی است که به دلیل داشتن قابلیت اتصال بی سیمی کاربر را در شرایط راحتتری هنگام استفاده از آن قرار میدهد.

هنگام اتصال بلوتوثی نور ابی و سبز رنگ به طور متناوب چشمک میزند و این به معنای جفت شدن با دستگاه مورد نظر است.

این هدفون از طریق بلوتوث به انواع دستگاههای هوشمند: موبایل وتبلت،لب تاب و کامپیوتر ، تلویزیون و ..  متصل میشود . همچنین در زمان نیاز به اتصال باسیم میتوان از طریق کابل AUX از آن استفاده کرد.

هدفون samsung ظاهری متداول با طراحی زیبا و شیک دارد که بسیار سبک بوده و حمل آن راحت و بی دردسر است.

برای ساخت آن از پلاستیک با کیفیت و در قسمت گوشیها ازچرم مصنوعی استفاده شده است.روی گوشی هدفون دکمه هایی قرار دارد که با استفاده از آن ها میتوان به راحتی کنترل صدا و موزیک را به عهده گرفت.فشار کم ویا فشار طولانی بر روی هر دکمه عملیات متفاوتی را  ایجاد میکند.

ویژگیهای ممتاز هدفون samsung:

سیستم خاموشی هوشمند(smart power-off):

هنگامی که شما به هدفون نیاز ندارید و اتصال بلوتوثی را قطع کرده اید دستگاه بصورت خودکار بعد از ۵ دقیقه قطع اتصال خاموش میشود.این ویژگی باعث میشود دستگاه در حالت standby قرار نگیرد و نگران هدر رفتن شارژ آن نخواهید بود.

اطلاع از تماس تلفنی :

در صورتیکه شما به هدفون متصل  و مثلا در حال گوش دادن موسیقی میباشید با داشتن تماس تلفنی بی درنگ شما را مطلع میکند که این ویژگی بسیار مهمی برای کاربر است.

 باتری:

شرکت samsung برای این مدل هدفون از باتری لیتیوم یون به ظرفیت ۲۰۰ میلی آمپر استفاده کرده.

این باتری در مدت زمان ۲ ساعت به طور کامل شارژ میشود و طبق نظریه ی شرکت سازنده کارکرد نرمال این هدفون در هنگام استفاده ی مداوم ۴ ساعت میباشد.

وقتی شارژ باتری رو به اتمام است دستگاه بطور خودکارهشدار میدهد که باتری ضعیف است      (low battery,please charge) و سپس خاموش میشود.

در صورتیکه شما به مدت زمانی طولانی قصد استفاده از هدفون را ندارید لطفا هر ماه برای زمانی محدود آن را به شارژ کنید. این کار به سالم ماندن باتری و تداوم عمر آن کمک بسزایی میکند.

از معایب هدفون بلوتوث دار samsung عدم اتصال به رادیو FM و همچنین نداشتن جایگاه memory card است.

.شما به هنگام خرید  هدفون یک عدد کابل micro USB برای شارژ کردن، یک عدد کابل AUX برای برقراری اتصال باسیم و دفترچه راهنما  نیز دریافت خواهید کرد.

وزن60 گرم
نوع باتری

Lit-Ion

ظرفیت باتری

200 mAh

مدت زمان شارژدهی

talk time/music time : up to 5 h

رنگ

خاکستری

نوع اتصال

بی سیم – با سیم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون بی سیم سامسونگ samsung -B77”